Historia plakatu sięga początków XIX wieku. Pierwsza wielkoformatowa plansza miała pełnić funkcje reklamy cyrkowej. Z czasem poprzez takie grafiki zaczęto promować koncerty, wystawy, przedstawienia, szerzono hasła propagandowe, aż w końcu zaczęto traktować plakat jako nośnik pracy artystycznej. Lata 90. XX wieku przeniosły postery na drugą stronę sztuki – od tej wysokiej po komercyjną. Pamiętacie, jak wyglądały pokoje nastolatków? No właśnie. Plakaty zespołów muzycznych, piosenkarek, sportowców i aktorów, były nieodłącznymi elementami wnętrz. Na szczęście współczesne wnętrzarstwo znalazło bardziej estetyczny sposób na personalizowanie przestrzeni poprzez plakat. Wraz z rozwojem grafiki zaczęły pojawiać się ciekawe propozycje wizualne, które warto wykorzystać w stylizacji każdego typu pomieszczenia – nawet salonu, czy jadalni. Plakaty stanowią intrygującą alternatywę dla dekoracji tradycyjnych i bardzo często pojawiających się w mieszkaniach, czyli dla obrazów. Poster drukowany jest w charakterystycznych wymiarach i na błyszczącym papierze, co dodatkowo podkreśla niebanalny styl ozdoby ściennej. Wystarczy jedna plansza, by całość aranżacji zyskała dodatkowe walory wizualne. To idealna recepta na upiększenie salonu, który utrzymany jest w stricte nowoczesnym, minimalistycznym stylu. Nie chcąc zaburzyć jego klimatu, możemy włączyć do wnętrza właśnie plakat. Stanie się on interesującym detalem i będzie przykuwać uwagę każdego, kto odwiedzi nasze mieszkanie. Szczególnie modne stały się ostatnio typografie, czyli plakaty ze stylizowanymi napisami. W zależności od tego, jaki efekt chcielibyśmy uzyskać, wybieramy kolorystykę, krój czcionki oraz tekst. Taka ozdoba będzie nie tylko cieszyć oczy, ale może stać się wspaniałą inspiracją do działania (plakaty motywacyjne), a nawet pomocą naukową. Produkty marki Redro są opatrzone niezbędnymi atestami i certyfikatami. Bezwonne i nietoksyczne ozdoby ścienne odmienią każde nudne pomieszczenie.