Po czym możemy poznać, że dana firma z szacunkiem traktuje swoich pracowników, a co za tym idzie, zależy jej na poważaniu wśród potencjalnych klientów? Wystarczy spojrzeć na biuro, w którym marka ma swoją siedzibę. Schludne, czyste, zadbane i do tego zaaranżowane w funkcjonalny sposób – tak powinna wyglądać przestrzeń idealna. No dobrze, ale przecież większość młodych biznesów nie dysponuje tak dużymi środkami, by zatrudniać projektanta wnętrz. Na szczęście mamy na to sposób. Doskonałej jakości fototapety z wyrazistymi i nowoczesnymi motywami, z powodzeniem podniosą atrakcyjność każdego monotonnego wnętrza. Decydując się na taką formę dekoracji ściennej, wcale nie musimy być ekspertami w dziedzinie wnętrzarstwa. Wystarczy pamiętać o kilku istotnych regułach, a przestrzeń biurowa zamieni się w miejsce przyjazne każdemu pracownikowi i klientowi. Pierwszą zasadą jest umiar. W biurze sprawdza się reguła „im mniej, tym lepiej”. O profesjonalizmie firmy świadczą detale, dlatego ważne jest, byśmy dobierali je z głową. Fototapeta z graficznym, geometrycznym printem, to dobra opcja na odświeżenie wnętrza. Umieśćmy ją na jednej ze ścian, a pozostałe potraktujmy subtelnym kolorem. Doskonale sprawdza się tu biel, choć paleta beży i pasteli również poradzi sobie ze stylizacją. Im bardziej wyrazisty wzór znajduje się na ścianie, tym mniej dekoracji powinno znaleźć się w pomieszczeniu. Mówiąc o dekoracjach myślimy nie tylko o formach, ale i o kolorach. Po drugie, warto dopasować aranżację do profilu firmy. Marki działające w gastronomii podkreślą swój styl poprzez grafikę ścienną z motywem owoców, przypraw, winiarni, czy ziaren kawy – ostateczny wybór należy do Was. Biuro biznesu poruszającego się w gałęzi transportu, z pewnością stanie się ciekawsze, kiedy na ścianie znajdzie się fotografia bezkresnej drogi, albo wyrazista mapa połączeń kolejowych, morskich itp. Ta druga oprócz walorów ozdobnych, będzie nieocenioną pomocą w pracy. Nowoczesne biuro to najlepsza i najbardziej wiarygodna wizytówka firmy. Pamiętajmy o tym podejmując prace stylizacyjne.