Coraz częściej decydujemy się na prowadzenie zdrowego trybu życia, zmieniając złe nawyki żywieniowe i regularnie ćwicząc. To dobrze, że dziś „bycie fit” stało się bardzo popularne. Pamiętajmy, że żyjemy tylko raz, dlatego warto zadbać o własne samopoczucie, a co za tym idzie – o nasze zdrowie. Nawet minimalna ilość ćwiczeń w ciągu dnia, zmniejsza podatność organizmu na choroby serca i stawów. Już po kilku tygodniach aktywności fizycznej zauważymy znaczną poprawę kondycji i samopoczucia. W trakcie ćwiczeń nasz organizm wydziela endorfiny, które wprowadzają nas w stan upojenia. Dlatego biegając, pływając, jeżdżąc na rowerze, czy skacząc w dal, czujemy się zrelaksowani i przyjemnie zmęczeni. Zdrowy tryb życia to nie tylko aktywność, ale i zróżnicowana i dobrze zbilansowana dieta. Nie musimy od razu korzystać z porad dietetyków (choć jest to wskazane). Ważne, by wyeliminować złe nawyki, na przykład podjadanie w nocy, spożywanie potraw typu fast food i słodzonych, przetworzonych napojów. Po pierwsze – zdrowie! My, pracownicy marki Redro, również dbamy o własny styl życia, stosując zdrową dietę, ćwicząc i… otaczając się naturą. Rzadko o tym myślimy, ale miejsce, w którym przebywamy, również wpływa na nasze samopoczucie. Aranżując przestrzeń mieszkalną, zwracajmy uwagę na materiały, z których wykonane są meble i wszelkie dodatki. Zbyt duża ilość chemicznych substancji nie wróży niczego dobrego! Fototapety (jak i inne grafiki ścienne – plakaty, obrazy, naklejki) proponowane przez redro.pl, wytwarzane są przy zminimalizowaniu negatywnego wpływu na środowisko. Każde zamówienie realizowane jest osobno, w ten sposób unikamy gromadzenia produktów w magazynach. Wykorzystując nowoczesną technikę nadruku lateksowego HP staramy się w jak najmniej inwazyjny sposób stworzyć fototapetę całkowicie bezpieczną dla zdrowia. Od kilku lat z powodzeniem to robimy, o czym mogą świadczyć atesty produktów Redro oraz certyfikaty o niepalności i nietoksyczności dekoracji. Bezwonne fototapety upiększą nawet wnętrze pokoju dziecięcego, bez obaw o wpływ tuszu graficznego na osoby znajdujące się w pomieszczeniu.