-42%  NA WSZYSTKIE PRODUKTY !
Fototapeta Mount Everest, najwyższa góra, lokalnie nazywana Chomolungma, widziana ze szczytu Kala Patthar.
Fototapeta:
Mount Everest, najwyższa góra, lokalnie nazywana Chomolungma, widziana ze szczytu Kala Patthar..
Autor:
Numer zdjęcia:
#150013861
Słowa kluczowe:
Nepal, himalaya, Trek, trekkingu, turystyka, wysoki pułap, Azja
Podobne
Obciążenia będą się stopniowo zwiększać wraz ze wzrostem wysokości i ścieżka staje się bardziej stroma przed szczytem Renjo La. Krótki odpoczynek jest mile widziany.
Panorama z przełęczy Renjo La. Widok na Mount Everest i jezioro Gokyo widziane ze szczytu Renjo La przechodzą wzdłuż Everest trzy przełęcze wędrówki w regionie Khumbu w Nepalu.
Jezioro Kongma La poniżej przełęczy Kongma La po stronie południowej. Szmaragdowe jezioro poniżej wysokiej góry Kongma La przechodzi wzdłuż Everest trzy przełęcze wędrówki w regionie Khumbu w Nepalu
Strome końcowe wejście na przełęcz Renjo La. Ostatnie mocne pchnięcie w kierunku szczytu wysokiej góry Renjo La wzdłuż Everest, trzy przełęcze w regionie Khumbu w Nepalu.
Kala Patthar to popularny szczyt trekkingowy oferujący fantastyczne górskie krajobrazy, przede wszystkim w kierunku Mount Everest. Na szczycie znajduje się stacja pogodowa i najwyższa na świecie kamer
Widok na lodowiec Khumbu i miasto Lobuche z Kongma La Pass. Na szczycie wysokiej góry przełęczy Kongma La w regionie Khumbu w Nepalu. Rozległe widoki na północ, przejście przez lodowiec i miasto Lobuc
Ścieżka w dół od Renjo La Widok z Everest na trzy przełęcze po przejściu przez Renjo La. W tle miasto Gokyo i Everest.
Zobacz wzdłuż Everest trzy przełęczy trekking po przełęczy górskiej Cho La.
Widok na dolinę w kierunku południowym wzdłuż Everestu trzy przełęcze w drodze do Namche.
Lodowiec między miastem Lobuche a przełęczą Kongma La High w regionie Khumbu w Nepalu
Mosty wiszące nad rzeką wzdłuż ścieżki w kierunku miasta Namche w regionie Khumbu.
Księżyc wschodzi nad Kongma Tse.
Jezioro Chola Tsho i Arakam Tse. Jezioro i szczyt górski wzdłuż Everest trzy przełęcze wędrówki w regionie Khumbu w Nepalu.
Kongma La przechodzi wzdłuż Everest trzy przejścia trek. Widok ze szczytu Kongma La Pass w kierunku South East w regionie Khumbu w Nepalu.
Przełęcz Kongma La Pass widziana z lodowca Khumbu. Strome wejście na wysokogórską przełęcz Kongma La wzdłuż Everest, trzy przełęcze w regionie Khumbu w Nepalu.
Piesi, którzy zamierzają dotrzeć na szczyt Cho La Pass. Strome końcowe przejście do wysokiej góry Cho La wzdłuż Everest, trzy przełęcze, trekking w regionie Khumbu w Nepalu.
Piramida jest jednym z mniejszych szczytów w regionie Everest, z widokiem na włoską stację badawczą. Wcześnie rano wędrowcy idą ścieżką na lodowiec Khumbu.
Turystów przekraczających Cho La Glacier w drodze do Cho La Pass. Aby dotrzeć do wysokiej przełęczy Cho La wzdłuż trzyprzebiegowej wędrówki w regionie Khumbu w Nepalu, wymagane jest śliskie przejście
Czasami trekking do obozu bazowego Everest może być zajęty. Ścieżka do obozu bazowego Everest jest jedną z najpopularniejszych w Nepalu i dlatego może być bardzo zatłoczona, szczególnie w szczytowym s
Nad doliną Khumbu nadciągają wieczorne chmury. O zmroku chmury zwykle wtaczają się w górę nad doliną Khumbu i lodowcem, widziane ze szczytu Kala Patthar.
Szmaragdowo zielone jezioro pod Renjo La Piękne kolory górskiego jeziora tuż pod Renjo La przełęczą wzdłuż Everest Three Passes.
Miasto Dzongla i szczyt Arakam Tse o zachodzie słońca. Dzongla to mała wioska na szlaku Everest Three Passes. Arakam Tse Peak dominuje krajobraz nad miastem.
Dzongla i Arakam Tse Peak wcześnie rano. Dzongla to mała wioska na szlaku Everest Three Passes. Arakam Tse Peak dominuje krajobraz nad miastem.
Cho La Pass to środkowa część Everest aThree Passes Trek. Flagi modlitewne można zobaczyć na szczycie przełęczy, wskazując cel stromego wejścia.
Poniżej Cho La Pass przebiega lodowiec podczas wędrówki Everest Three Passes. Flagi modlitewne często pojawiają się, gdy trzepoczą u góry wysokich przełęczy.
Renjo La jest jednym z trzech trudnych podań na Everest Three Pass Trek. Dla wron łatwo jest latać na szczycie, aby podziwiać widok na Mount Everest.
Kultowy szczyt Ama Dablam widziany z Everestu trzy przełęcze wędrówki, po przekroczeniu przełęczy Cho La.
Lodowiec Khumbu bez lodu z powodu globalnego ocieplenia.
Niebo, szczyty Cholatse i Tabuche odbijają się w jeziorze. Wczesnym rankiem przejście przez lodowiec wzdłuż drzewa mija wędrówkę przed przełęczą Khongma La w Himalajach Nepalu.
Young Yak Calf to poser z Amą Dablam w tle. Ama Dablam jest jednym z najbardziej charakterystycznych szczytów Nepalu, ponieważ jest bardzo widoczna na skrzyżowaniu wielu wędrówek.
Przełęcz Yeli-La High Altitude w Bhutanie. Jeden z przejazdów wzdłuż wędrówki Jomolhari.
Jak na pastwisku na dużej wysokości podczas wędrówki Jomolhari w Bhutanie.
Jomolhari Peak widziane z bazy Jomolhari trek, Bhutan.
zobacz więcejschowaj
Materiały

Fototapeta lateksowa

Powstaje z materiału lateksowego o gładkiej i matowej powierzchni dającej fotograficzny efekt. Wykorzystana technologia HP Latex zapewnia żywe i nieblaknące kolory odporne na promienie UV.
  • Maksymalna szerokość jednego brytu fototapety: 95 cm lub 105 cm w zależności od dostępności danego materiału. Żeby zapewnić podział taki, jakiego potrzebujesz, prosimy o zamieszczenie informacji o wybranej szerokości w komentarzu do zamówienia. Jeśli Twój wymiar będzie przekraczał maksymalną szerokość materiału, wydruk będzie się składał z kilku równych arkuszy.
  • Polecane zastosowanie: salon, sypialnia, przedpokój, pokój dziecięcy, sala konferencyjna.
  • Sposób klejenia: krawędź w krawędź
  • Czyszczenie: można przecierać suchą szmatką
  • Wykończenie: półmat

Fototapeta winylowa na flizelinie

Drukowana jest na matowym, wyjątkowo solidnym i odpornym materiale na podkładzie flizelinowym. Zapewnia to doskonałą trwałość i odporność na rozciąganie oraz odkształcenia. Materiał przepuszcza parę wodną, dzięki czemu ściany oddychają, a produkt nadaje się do kuchni i łazienki. Technologia HP Latex zapewnia żywe kolory na lata.
  • Maksymalna szerokość jednego brytu fototapety: 95 cm lub 105 cm w zależności od dostępności danego materiału. Żeby zapewnić podział taki, jakiego potrzebujesz, prosimy o zamieszczenie informacji o wybranej szerokości w komentarzu do zamówienia. W przypadku rozmiaru przekraczającego maksymalną szerokość materiału, wydruk będzie się składał z kilku równych arkuszy.
  • Polecane zastosowanie: salon, sypialnia, kuchnia, łazienka, przedpokój, pokój dziecięcy, hotel, restauracja, sala konferencyjna, budynki użytku publicznego, szkoły, przedszkola, żłobki.
  • Sposób klejenia: krawędź w krawędź. Nakładanie kleju tylko na ścianę znacznie ułatwia montaż.
  • Czyszczenie: można przecierać wilgotną szmatką
  • Wykończenie: półmat

Fototapeta winylowa na flizelinie struktura

Drukowana jest na wyjątkowo trwałym i odpornym podkładzie flizelinowym, którego grubość zmniejsza niewielkie nierówności na powierzchni ściany. Półmatowy materiał i struktura drobnego piasku na powierzchni dają ekskluzywny efekt. Fototapeta przepuszcza parę wodną, dzięki czemu ściany oddychają, a wzór nadaje się do kuchni i łazienki. Technologia HP Latex zapewnia żywe kolory na lata.
  • Maksymalna szerokość jednego brytu fototapety: 100 cm. Żeby zapewnić podział taki, jakiego potrzebujesz, prosimy o zamieszczenie informacji o wybranej szerokości w komentarzu do zamówienia. Gdy rozmiar przekracza maksymalną szerokość materiału, wydruk będzie się składał z kilku równych arkuszy.
  • Polecane zastosowanie: salon, sypialnia, kuchnia, łazienka, przedpokój, hotel, restauracja, sala konferencyjna, budynki użytku publicznego.
  • Czyszczenie: można przecierać wilgotną szmatką
  • Wykończenie: półmatowe, struktura drobnego piasku
  • Dodatkowe informacje: specjalna gramatura 255g/m2

Fototapeta samoprzylepna

To uniwersalny i praktyczny produkt, który sprawdzi się na większości gładkich powierzchni. Wzór można umieścić na ścianie, meblach i szklanych płaszczyznach. Specjalnie opracowany klej gwarantuje łatwe przyklejenie fototapety, dzięki czemu znacznie skracamy czas odmiany wnętrza. Technologia HP Latex zapewnia żywe kolory na lata.
  • Maksymalna szerokość jednego brytu fototapety: 133 cm. W przypadku rozmiaru przekraczającego maksymalną szerokość materiału, wydruk będzie się składał z kilku równych arkuszy.
  • Polecane zastosowanie: salon, sypialnia, kuchnia, przedpokój, pokój dziecięcy, hotel, restauracja, sala konferencyjna, budynki użytku publicznego, szkoły, przedszkola, żłobki.
  • Sposób klejenia: krawędź w krawędź, łatwe przyklejanie
  • Czyszczenie: można delikatnie przemywać wilgotną szmatką
  • Wykończenie: mat

Zobacz również
Cosmoledo
Wylesianie w Ugandzie i erozja ziemi
..... Góra Gorilla Twarz
Biały nosorożec w Suazi
Rhino z Oxpecker w Suazi
Biały Rhino Cielę w Swaziland z Oxpeckers
Góra Gorilla Silverback w Parku Narodowym Virunga, Demokratyczna Republika Konga
Góra Goryl Matka i dziecko w Parku Narodowym Virunga, Demokratyczna Republika Konga
Comical Flooding Road Sign w Namibii
Góry Tiras, Namibia
Region Oryx w Tiras, Namibia
Górski Młyn Gorilla w Parku Narodowym Virunga, Demokratyczna Republika Konga
Pasmo Oryx Running in Tiras w Namibii
Ptactwo owadów gniazdo w drzewie trzęsawki, Fish River Canyon, Namibia
Niekończąca się droga w południowej części Namibii
Comical Sand Zaloguj się na środku pustyni, Namibia
Camel Thorn Tree w mieście Hiddenvlei, Sossusvlei Namib-Naukluft National Park, Namibia
Big Daddy Dune w Sossusvlei, Namib-Naukluft National Park, Namibia
Dead Camel Thorn Drzewa w Deadvlei, Sossusvlei Park Narodowy Namib-Naukluft, Namibia
Fish River Canyon
Żółw olbrzymi
Północno-Koreańska Border Post
zobacz więcejschowaj

Nasz sklep internetowy używa plików cookies i pokrewnych technologii. Dzięki nim zapewniamy najwyższą jakość świadczonych usług i gwarantujemy płynne działanie strony. Po uzyskaniu Twojej zgody, pliki cookies będą również wykorzystane do dodatkowych pomiarów i analizy korzystania z witryny. Pozwoli nam to dostosować stronę do Twoich zainteresowań oraz prezentować spersonalizowane treści i reklamy.
Administratorem Twoich danych jest Fairbox Sp. z o.o., a w niektórych sytuacjach także nasi partnerzy, z którymi współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z plików cookie oraz przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności i Cookies.
Ustawienia plików cookies
Poniżej znajdziesz opisy poszczególnych kategorii plików cookies oraz możliwość dostosowania ich do swoich preferencji:
Niezbędne
Używamy ich do zapewnienia poprawnego działania strony internetowej. Dzięki nim możesz bez zakłóceń poruszać się po naszym sklepie, a także bezpiecznie dokonywać zakupów.
Funkcjonalne
Służą do zapamiętywania wyborów dokonanych przez użytkowników na stronie, co pomaga dostosować witrynę do Twoich personalnych preferencji i poprawić komfort jej użytkowania.
Analityczne
Analityczne pliki cookies mierzą ilość wizyt i zbierają informacje o źródłach ruchu na stronie. Dzięki nim możemy zrozumieć sposób w jaki użytkownicy korzystają z witryny, doskonalić jakość usług oraz dostosowywać zawartość sklepu, aby lepiej spełniała oczekiwania naszych Klientów.
Marketingowe
Marketingowe pliki cookies umożliwiają nam i naszym partnerom dostosowanie treści reklamowych do Twoich zainteresowań. Służą także do wyświetlania reklam na innych stronach internetowych.