Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?
Standardowy czas realizacji zamówienia, w zależności od jego wielkości, zajmuje od 2 do 5 dni roboczych. Czas liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty. Przesyłki kurierskie dostarczane są do 48h.
Jaki jest koszt wysyłki?
Koszt dostarczenia przesyłki na terenie Polski to 15,99 zł przelewem lub 20,99 zł za pobraniem – niezależnie od wielkości fototapety, naklejki, obrazu czy plakatu. W przypadku wysyłki za granicę koszt różni się w zależności od danego kraju. Dokładna kwota widoczna jest w finalnym etapie składania zamówienia, po wybraniu kraju, do którego ma zostać doręczona.
Przeczytaj więcej o sposobach płatności.
W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Zamówienie można złożyć bezpośrednio przez stronę redro.pl. Po znalezieniu odpowiedniego wzoru należy ustawić parametry produktu (typ oraz materiał), podać jego wymiary oraz opcje dodatkowe, a następnie dodać go do koszyka. W koszyku znajduje się formularz zamówienia. Po jego uzupełnieniu należy dokonać płatności. Zamówienia można składać również telefonicznie pod numerem +48 535 544 995 lub +48 794 777 201 oraz mailowo: kontakt@redro.pl
Czy zamówienie można odebrać osobiście?
Zamówienia ze sklepu Redro wysyłane są bezpośrednio do klienta za pośrednictwem kuriera. Odbiór osobisty w siedzibie firmy nie jest możliwy.
Jeśli nadal masz pytania, napisz do nas!
Szukam fototapety do kuchni/łazienki. Jaki materiał polecacie?
W łazience i kuchni najlepiej sprawdzi się laminowana fototapeta winylowa na flizelinie. Laminat, czyli bezbarwna folia, zabezpieczy wydruk przed oddziaływaniem wody i ścieraniem się. Opcję laminowania należy zaznaczyć podczas składania zamówienia przy konfiguracji produktu.
Przeczytaj więcej o poszczególnych materiałach.
Szukam fototapety do salonu/sypialni. Jaki materiał polecacie?
Do salonu i sypialni nadaje się każdy rodzaj materiału, jaki dostępny jest w naszym asortymencie.
Szukam fototapety do pokoju dziecka. Jaki materiał polecacie?
W dziecięcym pokoju sprawdzi się każdy z naszych materiałów, rekomendujemy jednak fototapetę winylową na flizelinie, ponieważ jest wytrzymalsza od lateksowej i bardziej odporna na ścieranie. Technologia druku, jaką stosujemy w przypadku wszystkich produktów, jest przyjazna dla środowiska, a materiały użyte do produkcji są w pełni bezpieczne, dlatego można ich używać w pokojach dzieci.
Czy Wasze fototapety są samoprzylepne?
Tak, w naszej ofercie posiadamy również fototapety samoprzylepne. Są one przeznaczone do powierzchni gładkich, takich jak ściany, meble i płaszczyzny szklane.
Czym różni się naklejka od fototapety samoprzylepnej?
Fototapeta samoprzylepna posiada niewielkie wypustki ułatwiające montaż, jak i demontaż, dzięki czemu stosowana jest w wydrukach o większym formacie. Naklejki natomiast służą do oklejania mebli, płytek czy szklanych powierzchni oraz mniejszych fragmentów ścian.
Czy Wasze fototapety są zmywalne?
W celu usunięcia zabrudzeń nasze fototapety można przetrzeć suchą ściereczką lub ściereczką delikatnie zwilżoną wodą (silne środki czystości mogą zniszczyć druk). Fototapety stają się zmywalne i wodoodporne dopiero po zalaminowaniu. Zapoznajcie się z testami wytrzymałości naszych produktów. Przekonaliśmy się, że zniosą wiele!
Jeśli nadal masz pytania, napisz do nas!
Czy fototapety kleimy na zwykły klej do tapet?
Zalecamy używanie kleju przeznaczonego do danego rodzaju fototapety. Klej ten można zakupić wraz z fototapetą na naszej stronie – zostanie on zaproponowany po przejściu do koszyka.
Przeczytaj więcej o rodzajach klejów.
Zamówiłem/am klej. Gdzie mogę go znaleźć?
Klej znajduje się razem z fototapetą w tubie – jest to niewielka paczka oddzielona warstwą zabezpieczającej gąbki. W przypadku trudności ze znalezieniem zalecamy otworzenie tuby z obu stron oraz wyciągnięcie jej całej zawartości.
Jak wygląda montaż fototapety?
Montaż fototapety należy przeprowadzić zgodnie z instrukcją dołączoną do każdego zamówienia. Proces montażu przebiega bardzo podobnie do klejenia standardowej tapety.
Nie zalecamy montażu naklejek oraz fototapet samoprzylepnych na powierzchnie zamalowane farbami z specyfikacją zmywalności. Farba zmywalna redukuje skuteczność reakcji kleju ze ścianą.
Czy mogę zamówić montaż w moim mieście?
Tak, oferujemy montaż naszych produktów. Fachowców wysyłamy z Gostynia (80 km od Poznania). Koszt usługi ustalany jest indywidualnie.
Jeśli nadal masz pytania, napisz do nas!
Po ustawieniu moich wymiarów ucina mi zdjęcie. Można je wykadrować tak, aby zdjęcie było widoczne w całości?
Tak, nasi graficy są w stanie odpowiednio dostosować zdjęcie do wybranego kadru. Wystarczy w polu na uwagi w koszyku zawrzeć informację, by kadr przedstawiał cały motyw. Wówczas grafik dokona obróbki, a poprawiony motyw zostanie przekazany w celu akceptacji na adres email podany podczas składania zamówienia.
Czy kolory bardzo różnią się od tych widocznych na monitorze?
Kolory zdjęcia widziane na ekranie mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych kolorów na wydruku. Różnice te wynikają z indywidualnych ustawień monitora, oświetlenia lub wybranego materiału.
Szczególna sytuacja dotyczy wzorów ze złotymi elementami. Na klasycznym wydruku złoty, srebrny i miedziany detal nie jest połyskujący. Połysk jest osiągalny tylko na produktach z kategorii
złotych plakatów.
Czy istnieje możliwość wykadrowania zdjęcia i zmiana jego koloru?
Tak. Po wybraniu konkretnego wzoru jest opcja jego wykadrowania, nałożenia czarno-białego filtra lub efektu sepii. W przypadku bardziej skomplikowanych zmian, wystarczy je wpisać w polu "Uwagi" podczas składania zamówienia lub skontaktować się z działem obsługi (telefonicznie: +48 535 544 995, +48 794 777 201 lub mailowo: kontakt@redro.pl).
Czy wydruk jest w rolkach?
Fototapety Redro standardowo drukowane są w kilku brytach (częściach). Szerokość pojedynczego brytu jest zależna od całościowych wymiarów fototapety. Maksymalnie szerokość jednego brytu, w zależności od wybranego materiału, wynosi od 95 do 133 cm. Wysokość brytu jest natomiast zgodna z wymiarami podanymi przez klienta.
Czy Wasze produkty można obejrzeć na żywo?
Na ten moment nasze produkty są dostępne wyłącznie w sklepie internetowym. Istnieje jednak możliwość wcześniejszego zamówienia próbek fototapety, które są bezpłatne. Wystarczy pokryć koszt wysyłki 15,99 zł przelewem lub 20,99 zł za pobraniem. W jednej przesyłce załączamy maksymalnie 3 próbki.
Czy możliwe jest wykonanie fototapety na bazie własnego zdjęcia?
Tak, oferujemy wydruk fototapety z własnego zdjęcia. Fotografia natomiast powinna spełniać określone standardy jakościowe – minimalna rozdzielczość to 1000x1000 pikseli. Możliwy jest również wydruk plakatu, naklejki oraz obrazu na płótnie z własnego zdjęcia. Przesłane zdjęcia wykorzystywane są wyłącznie na potrzeby realizacji Twojego zamówienia. Nigdy ich nie udostępniamy, ani nie przechowujemy w bazie sklepu.
Wydrukuj własne zdjęcie.
W ilu kawałkach otrzymam fototapetę?
To zależy od wielkości wydruku oraz wybranego materiału. W większości przypadków maksymalna szerokość jednego kawałka fototapety wynosi 95 cm. Po przekroczeniu tego wymiaru wydruk jest dzielony na równe części.
Czy wykorzystywane przez Was tusze drukarskie są bezpieczne?
Tak. Korzystamy z najlepszej technologii druku lateksowego, jaka pojawiła się na rynku w ciągu ostatnich lat. Wykorzystywane przez nas tusze marki HP są oznaczone m.in. certyfikatem Ecolabel. Wydruki są więc całkowicie bezpieczne. Nie wydzielają zapachu i nie emitują szkodliwych substancji. Co istotne, w swoim składzie nie posiadają niklu, który jest silnym alergenem.
Jeśli nadal masz pytania, napisz do nas!
W jaki sposób złożyć reklamację?
Napisz wiadomość na adres kontakt@redro.pl. Opisz zaistniałą sytuację. Nie zapomnij o dołączeniu zdjęć produktu i podaniu numeru zamówienia.
Jak długo należy czekać na rozpatrzenie reklamacji?
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni.
Jak postępować, jeżeli zamówiony produkt dotrze do mnie uszkodzony?
W obecności kuriera spisz protokół szkody. To ważne, ponieważ przygotowanie takiego protokołu później niż w momencie odbioru może skutkować brakiem uznania reklamacji. Następnie wyślij wiadomość na adres kontakt@redro.pl, w której opiszesz sytuację. Nie zapomnij o dołączeniu skanu/zdjęcia protokołu i zdjęcia otrzymanego produktu.
W jaki sposób zwrócić produkt?
Napisz wiadomość na adres mailowy kontakt@redro.pl, w której zasygnalizujesz chęć zwrotu.
Jak długo będę czekać na zwrot pieniędzy?
Po uznaniu reklamacji/zwrotu, pieniądze zwracane są na Twoje konto w ciągu 14 dni.
Jeśli nadal masz pytania, napisz do nas!